Václav Zacpal
17. 1. 2017
Velice špatné jednání ze strany společnosti. Po výběru produktů a objednávky, která proběhla dne 08.01.2017 jsem čekal do 13.01.2017 bez jakékoliv odezvy ze strany společnosti Můj Mazlík. Dne 13.01.2017 jsem telefonicky kontaktoval zaměstnance společnosti, který mi uvedl, že krmivo, které jsem si objednal nemají. Na otázku zdali by mi to vůbec řekli nebo co by se s mou objednávkou dělo mi bylo řečeno, že zákazníka vyrozumívají až po 14 dnech. S náhradním řešením jsem se nesetkal, jedině s tím, že krmivo by mělo přijít včerejšího dne 16.01.2016 a že objednávka bude odeslána. Dnešního dne 17.01.2016 jsem opětovně volal do společnosti Můj Mazlík a opětovně jsem hovořil se zaměstnankyní, která mi řekla, že mi vedoucího nepředá, že celkový problém budu řešit s ní. Po chvilce rozhovoru jsem byl předán na vedoucího, který mi potvrdil, že i když si u této společnosti objednáte v jeden den zboží k objednávce se dostanou až po 3 pracovních dnech. I přes to, že na internetu mají uvedeno, že zboží bude dodáno do 3-5 pracovních dnů. I přes tuto skutečnost, že věděli, že krmivo není, neinformovali mě o této skutečnosti a vedoucí pracovník mi nebyl schopen říci jak ve věci bylo pokračováno. Na dotaz jaké kroky tedy byly provedeny ke spokojenosti mě jako zákazníka mi řekl ,, přece jsme to krmivo objednali a máme tu více jak 5000 produktů tak to musíte pochopit." Z mého pohledu tento obchod nedoporučuji a více si z tohoto obchodu zboží neobjednám.